Sluit de inrichting van uw kantoor niet meer aan bij de visie of ontwikkeling van uw bedrijf? Of vraagt de impact van het hybride werken om een andere invulling van de kantoortuin? Wij nemen alle overtollige of te vervangen kantoormeubilair graag van u over. Wij bieden u direct een passende prijs en halen het meubilair persoonlijk bij u op. Zo kunt u gelijk verder met de nieuwe inrichting en worden de werkprocessen zo kort mogelijk onderbroken.

Geef ons via e-mail of WhatsApp een omschrijving en foto’s van het kantoormeubilair dat u wilt verkopen en wij doen u binnen 12 uur een passend bod. Zo weet u snel waar u aan toe bent. Na wederzijds akkoord regelen we binnen 24 uur de betaling en afhandeling van de verkoop.

Heeft u vragen, twijfelt u over de geschiktheid van uw partij of wilt u meer informatie? Neem geheel vrijblijvend contact met ons.

Wij zijn ook geïnteresseerd in het:

Verkopen aan de Firma Reinders

    Stap 1: Uw gegevens invullen

    Stap 2: Uw goederen invullen

    Stap 3: Bestanden meesturen

    Foto's (max. 5mb)


    De pluspunten van Firma Reinders

    DIRECT BOD OP UW PARTIJ
    Bel of mail ons en u hoort binnen 12 uur wat uw partij waard is.
    PERSOONLIJK EN BETROUWBAAR CONTACT
    Wij staan klaar om u te voorzien van het juiste advies. Neem gerust contact met ons op. Het team van Firma Reinders staat voor u klaar.
    BREED INTERESSEVELD
    Ons assortiment is zeer divers en wisselt voortdurend. Bekijk regelmatig ons actuele aanbod.
    MERKPROTECTIE / RESTRICTIE
    Desgewenst bieden wij als wederverkoper uw partij aan buiten uw afzetmarkt.
    SNELLE FINANCIËLE AFHANDELING
    Binnen 2 werkdagen regelen wij de betaling en afhandeling.
    EIGEN TRANSPORT
    Wij kunnen extra snel schakelen omdat wij ons eigen transportmiddelen tot onze beschikking hebben.

    Neem gerust contact met ons op

    Laten we zaken doen!

    +31 6 155 746 39

    info@firmareinders.nl