Als opkoper van kantoormeubilair zijn wij altijd op zoek naar grote partijen kantoormeubilair. Wij kopen dit kantoormeubilair van u op. Sluit de inrichting van uw kantoor niet meer aan bij uw visie en wordt het weleens tijd voor wat nieuws? Verkoop ons uw oude kantoormeubilair en maak een frisse start. Wij, als opkoper kantoor meubilair, kopen zelfs uw kantoormeubelen met een productiefout of kleine beschadiging. Bent u benieuwd wat uw kantoorinrichting waard is? Vul een formulier voor waardebepaling in en ontvang binnen 12 uur een bod.

Heeft u vragen, twijfelt u over de geschiktheid van uw partij of wilt u meer informatie? Neem geheel vrijblijvend contact met ons.

Welk kantoormeubilair kopen wij op?

Van vergaderstoelen tot loungebanken. Wij kopen uw volledige bedrijfsinventaris. Bij ons kunt u dus uw complete kantoorinrichting kwijt. Wij kopen onder andere:

  • Bureaus
  • Bureaustoelen
  • Kantoormeubels
  • Vergaderstoelen
  • Vergadertafels
  • Archiefkasten
  • Ladekasten
  • Opbergkasten
  • Receptiebalies
  • Loungebanken
  • Whiteboards en flipovers
Opkoper horeca-meubilair
Opkoper bedrijfsinventaris
Opkoper ICT-apparatuur

Verkopen aan de Firma Reinders

    *Wat we niet kopen: gebruikte kleding, gebruikte huisraad en producten van particulieren.

    Stap 1: Uw gegevens invullen

    Stap 2: Uw goederen invullen

    Stap 3: Bestanden meesturen

    Upload diverse bestanden (max. 5mb)




    Veelgestelde vragen

    Hoe kunt u uw kantoormeubilair verkopen aan ons?

    U kunt uw kantoormeubilair aan ons verkopen door het formulier voor waardebepaling in te vullen op hun website. Binnen 12 uur ontvangt u een bod op uw kantoorinrichting. Wij verkopen uw overtollig kantoormeubilair als het in goede staat is als nieuw meubilair of tweedehands kantoormeubilair.

    Wat voor kantoormeubilair kopen wij op?

    Wij kopen diverse kantoormeubilair op, waaronder bureaus, bureaustoelen, vergaderstoelen, kantoormeubelen, vergadertafels, archiefkasten, kantoorinrichting, ladekasten, opbergkasten, receptiebalies, loungebanken, kasten, whiteboards en flipovers en nog veel meer.

    Wat valt er onder kantoormeubilair?

    Kantoormeubilair bestaat uit meubels die worden gebruikt in kantooromgevingen om een functionele en comfortabele werkruimte te creëren. Het omvat bureaus, bureaustoelen, ladekasten, vergadertafels, archiefkasten, werkstations en ergonomische accessoires zoals monitorstandaarden en toetsenbordlades.

    Wat zijn de pluspunten van het verkopen aan ons?

    De pluspunten van de kantoormeubelen laten opkopen aan ons zijn:

    1. Direct bod op uw partij binnen 12 uur.
    2. Persoonlijk en betrouwbaar contact voor advies.
    3. Een breed interesseveld met een divers en wisselend assortiment.
    4. Mogelijkheid tot merkbescherming / restrictie voor wederverkoop.
    5. Snelle financiële afhandeling binnen 2 werkdagen.
    6. Eigen transportmiddelen voor extra snelle schakeling.
    7. Eerlijke waardebepaling

    Wat doen wij met het opgekochte kantoormeubilair?

    Wij verkopen opgekocht kantoormeubilair door als wederverkoper, dit kan zowel binnen als buiten uw afzetmarkt of werkomgeving. Wij geven de meubelen een tweede leven als opkoper kantoormeubilair.

    Welke andere goederen kopen wij op?

    Wij kopen naast kantoormeubilair verschillende partijen en goederen op, waaronder interne transportmiddelen, machines, ICT-apparatuur, bedrijfsinventaris, witgoed, meubels, faillissementspartijen, winkelvoorraad, gereedschap, fietsonderdelen, huishoudelijke apparatuur, speelgoed, activa, schadepartijen, retourgoederen en restpartijen. We zijn geïnteresseerd in diverse bundels en partijen en kunnen zowel kleinere partijen als grotere bulkhoeveelheden opkopen als uw opkoper kantoormeubilair.

    De pluspunten van Firma Reinders

    DIRECT BOD OP UW PARTIJ
    Bel of mail ons en u hoort binnen 12 uur wat uw partij waard is.
    PERSOONLIJK EN BETROUWBAAR CONTACT
    Wij staan klaar om u te voorzien van het juiste advies. Neem gerust contact met ons op. Het team van Firma Reinders staat voor u klaar.
    BREED INTERESSEVELD
    Ons assortiment is zeer divers en wisselt voortdurend. Bekijk regelmatig ons actuele aanbod.
    MERKPROTECTIE / RESTRICTIE
    Desgewenst bieden wij als wederverkoper uw partij aan buiten uw afzetmarkt.
    SNELLE FINANCIËLE AFHANDELING
    Binnen 2 werkdagen regelen wij de betaling en afhandeling.
    EIGEN TRANSPORT
    Wij kunnen extra snel schakelen omdat wij ons eigen transportmiddelen tot onze beschikking hebben.

    Neem gerust contact met ons op

    Laten we zaken doen!

    +31 6 155 746 39

    info@firmareinders.nl