Als opkoper van bedrijfsinventaris zijn wij altijd op zoek naar grote partijen bedrijfsinventaris. Wij kopen deze bedrijfsinventaris van u op als opkoper bedrijfsinventaris. Gaat u verhuizen van bedrijfspand of is uw bedrijfsinventaris aan vervanging toe? Wij helpen u graag bij het maken van een frisse start door uw bedrijfsinventaris van u over te nemen. Bent u benieuwd wat uw bedrijfsactiva waard is? Vul een formulier voor waardebepaling in en ontvang binnen 12 uur een bod van uw opkoper bedrijfsinventaris.

Geef ons via e-mail of WhatsApp een omschrijving en foto’s van de activa die u wilt verkopen en wij doen u binnen 12 uur een passend bod. Zo weet u snel waar u aan toe bent. Na wederzijds akkoord regelen we binnen 24 uur de betaling en afhandeling van de verkoop.

Heeft u vragen, twijfelt u over de geschiktheid van uw partij of wilt u meer informatie? Neem geheel vrijblijvend contact met ons als opkoper bedrijfsinventaris. Wij kopen enkel van zakelijke klanten en niet van particulieren.

Welk bedrijfsinventaris kopen wij op?

U kunt het zo gek niet bedenken of u kunt het kwijt aan Firma Reinders. Wij kopen verschillende soorten inventaris, partijen, meubels en apparatuur op. Wij zijn onder andere geïnteresseerd in:

Opkoper interne transportmiddelen
Opkoper machines
Opkoper ICT-apparatuur
Opkoper faillissementspartijen
Opkoper winkelvoorraad
Opkoper gereedschap
Opkoper Activa
Opkoper inventaris
Opkoper witgoed
Opkoper meubels

Verkopen aan de Firma Reinders

    *Wat we niet kopen: gebruikte kleding, gebruikte huisraad en producten van particulieren.

    Stap 1: Uw gegevens invullen

    Stap 2: Uw goederen invullen

    Stap 3: Bestanden meesturen

    Upload diverse bestanden (max. 5mb)




    Veelgestelde vragen

    Welke bedrijfsinventaris kopen wij op?

    Wij zijn gespecialiseerd in het opkopen van verschillende soorten bedrijfsinventaris, waaronder interne transportmiddelenmachinesICT-apparatuurkantoormeubilair, faillissementspartijen, winkelvoorraadgereedschapactiva en andere waardevolle bezittingen die niet langer nodig zijn. We zijn geïnteresseerd in inventarissen van diverse branches en bieden een eerlijke prijs voor uw bedrijfsactiva.

    Wat valt er onder bedrijfsinventaris?

    Onder bedrijfsinventaris vallen alle tastbare en duurzame goederen die nodig zijn voor het functioneren van een bedrijf, organisatie of instelling. Als opkoper bedrijfsinventaris kopen wij onder andere kantoorbenodigdheden, meubels, oude inventaris, apparatuur, machines, voertuigen, ICT-apparatuur, gereedschap, voorraden en andere bedrijfsmiddelen. Bedrijfsinventaris vertegenwoordigt de materiële activa van een bedrijf en is essentieel voor de dagelijkse activiteiten en het leveren van producten of diensten. Het kan variëren afhankelijk van de branche en het type bedrijf.

    Hoe kunt u uw bedrijfsinventaris aanbieden aan ons?

    U kunt uw bedrijfsinventaris aanbieden aan ons door het formulier voor waardebepaling op hun website in te vullen. U geeft een omschrijving van uw inventarissen en stuurt foto’s van de activa die u wilt verkopen. Binnen 12 uur ontvangt u een passend bod. Na wederzijds akkoord regelen we binnen 24 uur de betaling en afhandeling van de verkoop als opkoper bedrijfsinventaris.

    Waarom zou u uw bedrijfsinventaris verkopen aan ons?

    U kunt uw bedrijfsinventaris verkopen aan ons als u gaat verhuizen van bedrijfspand of als uw bedrijfsinventaris aan vervanging toe is. Als opkoper bedrijfsinventaris bieden we een snelle en efficiënte manier om van uw inventaris af te komen. Met een passend bod binnen 12 uur en een snelle afhandeling na wederzijds akkoord, kunt u snel een frisse start maken.

    Wat zijn de voordelen van verkopen aan ons?

    De voordelen van verkopen aan ons zijn:

    1. Direct bod op uw bedrijfsinventaris binnen 12 uur.
    2. Persoonlijk en betrouwbaar contact voor advies.
    3. Een breed interesseveld met een divers en wisselend assortiment.
    4. Mogelijkheid tot merkbescherming / restrictie voor wederverkoop.
    5. Snelle financiële afhandeling binnen 2 werkdagen.
    6. Eigen transportmiddelen voor extra snelle schakeling.

    Kunt u ook andere partijen of goederen aan ons verkopen?

    Ja, naast bedrijfsinventaris zijn wij geïnteresseerd in het opkopen van verschillende soorten partijen en goederen, zoals winkelvoorraad, gereedschap, magazijn apparatuur, witgoed, meubels, ICT-apparatuur, machines, faillissementspartijen. Ook interne transportmiddelen, kantoormeubilair, bedrijfsinventaris, fietsonderdelen, huishoudelijke apparatuur, activa, schadepartijen, retourgoederen en restpartijen. We zijn geïnteresseerd in diverse bundels en partijen en kunnen zowel kleinere partijen als grotere bulkhoeveelheden opkopen. U kunt contact met ons opnemen en binnen korte tijd een voorstel ontvangen voor uw partij of goederen.

    De pluspunten van Firma Reinders

    DIRECT BOD OP UW PARTIJ
    Bel of mail ons en u hoort binnen 12 uur wat uw partij waard is.
    PERSOONLIJK EN BETROUWBAAR CONTACT
    Wij staan klaar om u te voorzien van het juiste advies. Neem gerust contact met ons op. Het team van Firma Reinders staat voor u klaar.
    BREED INTERESSEVELD
    Ons assortiment is zeer divers en wisselt voortdurend. Bekijk regelmatig ons actuele aanbod.
    MERKPROTECTIE / RESTRICTIE
    Desgewenst bieden wij als wederverkoper uw partij aan buiten uw afzetmarkt.
    SNELLE FINANCIËLE AFHANDELING
    Binnen 2 werkdagen regelen wij de betaling en afhandeling.
    EIGEN TRANSPORT
    Wij kunnen extra snel schakelen omdat wij ons eigen transportmiddelen tot onze beschikking hebben.

    Neem gerust contact met ons op

    Laten we zaken doen!

    +31 6 155 746 39

    info@firmareinders.nl