eleens tijd voor wat nieuws? Verkoop ons uw oude kantoormeubilair en maak een frisse start. Wij, als opkoper kantoor meubilair, kopen zelfs uw kantoormeubelen met een productiefout of kleine beschadiging. Bent u benieuwd wat uw kantoorinrichting waard is? Vul een formulier voor waardebepaling in en ontvang binnen 12 uur een bieding. Na een bezichtiging doen wij een bieding op het meubilair. Maak eenvoudig een afspraak voor een waardebepaling en prijsvoorstel. Er vindt altijd overleg plaats over de planning en afhandeling, zodat alles soepel verloopt. Een goede planning is essentieel voor het efficiënt ophalen en leegruimen van uw kantoormeubilair.
Heeft u vragen, twijfelt u over de geschiktheid van uw partij of wilt u meer informatie? Neem geheel vrijblijvend contact met ons. Een professionele inkoper kan snel en efficiënt de waarde bepalen en een bieding doen op uw overtollig meubilair. We komen persoonlijk bij u op locatie voor de waardebepaling. Ons inkoopproces zorgt ervoor dat we aantrekkelijke biedingen kunnen maken voor onze klanten, terwijl we de kosten en inspanningen van het kopen, schoonmaken en verkopen van de goederen minimaliseren. Als u akkoord gaat, gaan we direct aan de slag met het ophalen en afvoeren van het meubilair.
Denk bijvoorbeeld ook aan de volgende partij:
Bureaus
Bureaustoelen
Kantoormeubels
Vergaderstoelen
Vergadertafels
Archiefkasten
Ladekasten
En nog veel meer…
Ook kleine aantallen meubelen kunnen bij ons worden aangeboden; voor kleine aantallen is het eventueel mogelijk om deze via marktplaats te verkopen. Wij nemen desgewenst de volledige inboedel van uw kantoor over en zorgen voor een nette oplevering. Bent u toe aan het vervangen van uw oude meubels? Bij ons kunt u terecht voor nieuwe kantoormeubelen. Wij zijn gespecialiseerd in het inkopen en verkopen van diverse meubelen voor kantoorinrichting.
Voorbeelden van specifieke merken die geschikt zijn voor inkoop zijn onder andere Herman Miller, Steelcase en Haworth. Deze merken zijn niet aan ons verbonden, maar zijn relevant voor onze doelgroep.
Van elektronica tot meubels en van huishoudelijke apparatuur tot speelgoed. Heeft u retourgoederen die niet meer verkocht kunnen worden en wilt u ervan af? Neem dan snel contact met ons op.
Heeft u horeca-meubilair niet meer nodig? Stuur ons gerust direct een bericht en wij geven u binnen 12 uur direct een aantrekkelijk, vrijblijvend en gegarandeerd bod.
Van hamers tot boormachines en van zagen tot schroevendraaiers. Beschikt u over partijen gereedschap waar u vanaf moet? Neem dan contact op en ontvang binnen één dag een voorstel.
Wij kopen ongebruikte interne transportmiddelen zoals heftrucks, palletwagens en orderpickers. Heeft u overbodige interne transportmiddelen? Neem contact met ons op.
Heeft u een overschot aan voorraad van vorig seizoen, retouren of andere overtollige producten? Stuur ons snel een bericht. Binnen 12 uur weet u wat u ervoor kunt krijgen.
Wij zijn wij altijd op zoek naar restpartijen van zakelijke klanten, wij kopen alles van u op. Wij nemen de complete restpartijen in één keer over en halen het persoonlijk bij u op.
Wij zijn gespecialiseerd in het opkopen van grote partijen speelgoed, van klassieke verzamelobjecten tot moderne spellen. Let op, wij kopen niet van particulieren.
Bent u toe aan een nieuw en fris assortiment of heeft u ongemerkt een groot aantal winkeldochters verzameld? Neem contact op en ontvang binnen een dag een waardebepaling.
Als opkoper van bedrijfsinventaris zijn wij altijd op zoek naar bedrijven die af willen van hun bedrijfsinventaris. Vraag een waardebepaling aan en wij nemen binnen 24 uur contact op.
*Wat we niet kopen: gebruikte kleding, gebruikte huisraad en producten van particulieren.
Wij kopen diverse kantoormeubilair op, waaronder bureaus, bureaustoelen, vergaderstoelen, kantoormeubelen, vergadertafels, archiefkasten, kantoorinrichting, ladekasten, opbergkasten, receptiebalies, loungebanken, kasten, whiteboards en flipovers en nog veel meer.
Kantoormeubilair bestaat uit meubels die worden gebruikt in kantooromgevingen om een functionele en comfortabele werkruimte te creëren. Het omvat bureaus, bureaustoelen, ladekasten, vergadertafels, archiefkasten, werkstations en ergonomische accessoires zoals monitorstandaarden en toetsenbordlades.
De pluspunten van de kantoormeubelen laten opkopen aan ons zijn:
Wij kopen naast kantoormeubilair verschillende partijen en goederen op, waaronder interne transportmiddelen, machines, ICT-apparatuur, bedrijfsinventaris, witgoed, meubels, faillissementspartijen, winkelvoorraad, gereedschap, fietsonderdelen, huishoudelijke apparatuur, speelgoed, activa, schadepartijen, retourgoederen en als opkoper restpartijen. We zijn geïnteresseerd in diverse bundels en partijen en kunnen zowel kleinere partijen als grotere bulkhoeveelheden opkopen als uw opkoper kantoormeubilair.
U kunt uw kantoormeubilair eenvoudig aan ons verkopen door het formulier voor waardebepaling in te vullen op onze website. Stuur ons een omschrijving van de meubels en eventueel foto’s, en wij geven u binnen 12 uur een bod. Zodra u akkoord gaat, regelen wij de verdere afhandeling en betaling snel en efficiënt.
Nee, wij accepteren ook gebruikt of licht beschadigd meubilair, zolang het nog herbruikbaar is.
De waarde wordt bepaald op basis van de staat, het merk, de leeftijd en de huidige marktwaarde van de meubels.
Ja, wij kopen regelmatig inboedels van zowel grote bedrijven als overheidsinstanties.
Firmareinders koopt kantoormeubilair in heel Nederland: van Groningen, Friesland en Drenthe tot Overijssel, Flevoland en Gelderland, en ook in Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Firma Reinders B.V.
Telefoon
Verkopen